Napisanie biznesplanu przed rozpoczęciem działalności to pierwszy krok w stronę sukcesu. Dokument ze szczegółowymi celami oraz analizą sytuacji rynkowej umożliwia dobre zarządzanie firmą. Dlaczego jeszcze warto stworzyć biznesplan? Czym jest…
Gdzie reklamować produkty i usługi, aby zwiększyć sprzedaż?
Wysoka pozycja firmowej witryny w wyszukiwarkach to czynnik decydujący o powodzeniu biznesu. Nawet najlepsze towary w atrakcyjnych cenach, wzorowa obsługa posprzedażowa i promocje nie zdziałają nic, jeśli potencjalni klienci nie…
Dlaczego warto czytać regulaminy sklepów internetowych?
Wielu konsumentów, robiąc zakupy online, automatycznie klika opcję: akceptuję regulamin, by móc jak najszybciej złożyć zamówienie. Kiedy jednak okazuje się, że towar nie spełnia oczekiwań, a e-sprzedawca ma prawo odmówić…
Zakupy internetowe bez rejestracji – czy to możliwe?
Konieczność rejestracji w e-sklepie to dla wielu klientów jedna z najbardziej uciążliwych czynności. Część konsumentów rezygnuje nawet ze swoich zakupów i porzuca koszyk, gdy system wymusza na nich obowiązkowe wypełnienie…
Na czym polega influencer marketing i dlaczego warto na niego postawić?
Zanim Internet na dobre zrewolucjonizował naszą rzeczywistość, jedynymi gwiazdami, znanymi z małego i dużego ekranu, byli głównie aktorzy, pogodynki i reporterzy telewizyjni. Tylko nieliczni wybrańcy mogli brać udział w reklamach,…
Analiza konkurencji sklepu internetowego – co się na nią składa?
Prowadzisz sklep internetowy i widzisz, że Twoje zyski zaczynają spadać? Przyczyną malejącej sprzedaży może być nasilająca się działalność konkurencji. Jako podmiot, działający w branży e-commerce, musisz wiedzieć, że jest to…
Pomysły na biznes online z małym kapitałem
Myślisz o własnym biznesie, ale Twoje plany wciąż krzyżuje brak gotówki? Czy istnieje ciekawy pomysł na dochodowy biznes z niskim kapitałem własnym? Nie przejmuj się finansami i po prostu zacznij…
Na co zwrócić uwagę przy wyborze kuriera, kiedy prowadzisz swój sklep internetowy?
W branży e-commerce wybór właściwej firmy kurierskiej znacząco wpływa na satysfakcję klientów i na opinie, jakie otrzymują sklepy internetowe. Gdy paczki docierają do odbiorców szybko i bez problemów, zadowoleni konsumenci…
O czym należy pamiętać zwracając zakupy ze sklepu internetowego?
Kupując online, nigdy nie masz pewności, że zamówiony towar będzie spełniał Twoje oczekiwania. Bardzo często zdarza się, że produkty, wysyłane z e-sklepów, nie są zgodne z opisami lub zdjęciami, dostępnymi…
Świadomość konsumencka – ważny czynnik wpływający na rynek e-commerce
Gdy w latach 80. i 90. ubiegłego wieku powstawały pierwsze na świecie sklepy internetowe, konsumenci dopiero uczyli się, czym one są i jak korzystać z oferty online. Po bliższym poznaniu…