obsługa klienta

Najczęstsze błędy w obsłudze klienta sklepu online

Sukces e-sklepu oznacza wzrost ilości pełnych koszyków, sfinalizowane transakcje i pozytywne opinie zadowolonych klientów. Twórcy najprężniej działających sklepów internetowych stale dostosowują swoją stronę sprzedażową do doświadczeń i potrzeb użytkowników. Dzięki…

Porzucone koszyki

Jak zapobiegać porzuconym koszykom?

Porzucone koszyki to bardzo nieprzyjazne dla środowiska e-commerce zjawisko. Każdy sklep internetowy podejmuje działania mające na celu zmniejszenie rezygnacji z zamówień, które wiążą się z utratą potencjalnego klienta. Dowiedz się,…

E-konsument

E-konsument – kim jest i jakie ma prawa?

Kim jest e-konsument i jakie ma prawa? Zakupy online nieco różnią się od tradycyjnego nabywania produktów w sklepach stacjonarnych. Poznaj niezgodne z prawem techniki sprzedaży i dowiedz się jakie środki…